Sunday, November 19, 2006

瘋狂購物日

聞悉SOGO大減價,梗係好似上次永安減價咁,落去行下扮住家男人啦,我不嬲都鍾意一個人去行街架啦(查實係冇人陪), 況且我對皮鞋爛左一段時間,都係時候買過對,睇到flyers SOGO啲皮鞋平到咁,真係忍唔住要去睇睇,嘩,原價$1290對皮鞋,家陣$690?唔係卦?再加上個sales係咁話而家多人著啡色皮鞋,襯牛仔褲好睇,又一大堆sales說話,話晒我都係一個sales嚟架嘛,點會俾佢sell到呀,不過我都覺得自己著得幾好睇,同埋明白左點解平時出街好似點著都唔靚,原來黑皮鞋襯深色牛仔褲係冇啡色咁好睇嘅。不過我條深色牛仔褲係幾年前買,當時30吋腰.........死啦,我要係一個月內減肥15磅!

跟手睇埋皮褸扮型仔,冇計啦,香港啲女仔淨係睇樣,自己樣唔算係靚仔唯有靠高搭夠,咁型少少都起碼唔會係墊底果班先啦,哦,我仍然好有自信喎,畢竟係港女唔識貨唶,唔知點解淨係啲Aunts先識得欣賞我,死啦,唔通遲啲要玩相睇呢家野?會唔會返Vancouver揾會容易D呢?

我就好鍾意我今日嘅戰績,仲幫阿嬷揾到個好嘅deal買LCD TV添,幫佢搞埋我今日差唔多駛左成皮野,咁當然,部電視查實就唔應該計落去嘅,不過book value我今日真係買左咁嘅value嘅野,駛錢可以駛到不負責任真係好開心,我而家明明地點解啲港女開口埋口都係$啦!

講開又講,我尋日剪髮嘅時候睇左本雜誌,介紹一個叫做「港女災難應變中心」嘅網站,真係幾好笑,仲可以俾我地啲俾港女攞盡著數然後被玩弄及杯葛嘅港男宣洩一下D勁冇品嘅港女,可參考以下網址:http://konggirl.hkloves.com/front.htm

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

點解你唔講下你睇緊皮褸嘅時候, 有個靚女走埋嚟, tum 到你好開心, 連心都跳埋出黎呀?

November 20, 2006 10:03 PM

 
Blogger vi said...

你就o黎變怨男o架啦。。。。。

November 27, 2006 4:34 PM

 

Post a Comment

<< Home