Saturday, September 15, 2007

及時擁抱?

不嬲我係感情路上嘅遭遇都好離奇,令我不停反思究竟係咪自己好有問題?身邊認識嘅女子大都係奇人,才廿多歲人已擁有無限經歷,我有興趣及對我有興趣嘅,多數都有一啲「背景」。唔係結過婚嘅就係受過愛情重創。矛盾之處就係如果佢地冇經歷過呢啲事,可能以佢地嘅年紀又唔會有咁嘅maturity,又未必sophisticated enough可以吸引到我。但亦因為佢地受過重創,對愛情同感情嘅睇法亦會變淡,在下再有抱負,再有信心,都只不過係不停享受被潑冷水嘅沐浴新感受!

最近心情都係怪怪咁,忐忑矛盾,有感而發覺得自己好似《一見鍾情》入面嘅黎明咁,佢嘅選擇係唔係啱呢?後來發覺唔啱咁點呢?會唔會對對方好唔公平呢?已經預知會有好多問題衍生,係咪可以單單愛對方可以解決晒,家人嘅睇法又如何呢?嚟到呢度,自己有咁多concerns係查實唔愛對方定係太愛對方而好認真咁考慮呢?講真,啲所謂concerns查實係自己度多過晒任何一個人。要愛係咪應該愛得勇敢啲呢?如果連自己都唔可以勇敢,咁點可以代領到另一半呢?「黎明」呀,你選擇「張曼玉」嘅時候有冇考慮過咁多問題呢?你害怕commit以致「張曼玉」搬走咗你又後悔點解呢?事情已經發生到你地認識嘅階段,你係度諗點解當初唔早啲識到佢,等你可以珍惜佢,而家陣就唔需要有咁多考慮係非常多餘。 此時此刻,我不禁諗起呢首歌─《及時擁抱》,係咪應該把握時機,及時擁抱呢?

8 Comments:

Blogger vi said...

我勁鍾意套戲同首歌﹐鍾意到一條友仔坐船去左Sausalito......仲識左個鬼仔o添。。不過湊鬼並唔付合我o既人物性格。。hahaha
如果可以及時擁抱﹐當然係幸福到極啦﹐之但係﹐邊可能o甘不顧一切o丫。。真係做戲咩

October 20, 2007 11:40 PM

 
Blogger O said...

洪太,真係好開心,我最起碼有妳呢位忠實fans。我會的起心肝密啲寫blog。哈哈,自己坐船去Sausalito,係咪真係好三藩市嘅西貢?

就係唔可能不顧一切,所以我先至想知黎明嘅選擇,可能妳未完全明晒我嘅用意,對方真係如戲中張曼玉咁已經........明未?妳諗返張曼玉係黎明屋企門口講過嘅嘢妳應該會明。

多謝妳呀,我會繼續努力寫blog。

October 22, 2007 8:13 AM

 
Anonymous Anonymous said...

尋晚睇完你的blog,我今日成日都係到諗...人到左某個年紀,遇到的人當然係有所經歷,如果你仲希望遇到一個玉潔冰清的人,恐怕一是十八廿二,一是唔識處理一段關係.或者你可以諗一個人經歷左咁多,對人會需要更多時間,但不一定是"潑泠水",可能會更知道一段關係要的是什麼...始終我們都不是小朋友.人的過去就是過去,是不能改變的歷史,你要在乎太多外在因素,可能愛得有限.如果你仍然用傳統的想法,可能你真係要去迪迪尼搵白雪公主了!

October 22, 2007 10:45 PM

 
Blogger O said...

Pauline,某程度妳係講得啱嘅,但係有邊個人唔係覺得自己deserve better而想揾個最好架,到咗呢個年紀,揾得嘅又唔可以太細﹝我唔想做金魚佬﹞,有返咁上下嘅,學妳話齋,梗有所經歷。問題係呢啲經歷可以唔駛咁激。拍過五至六次拖嘅女仔我覺得已經好夠,講就話有返咁上下年紀啫,都唔係話好大,以一個負責任同有思想嘅女仔,冇理由會多過呢個程度。一個知道人生冇take two嘅人都會亂咁行自己條路嘅人,妳係咪覺得值得投資一生係佢身上?

掉返轉呀,唔係針對任何人或事,如果我話妳知我只係三十二歲,但係已經結過兩次婚,有個細路,或者曾經做個鴨,妳會唔會接受我呀?今時今日,要揾一個擁有以下三樣最basic嘅attributes嘅女子已經少之有少:

1.一個不俗嘅外貌;
2.一個好嘅personality同characters;
3.一個clean嘅背景

再講呀,呢個年代,就算係十八廿二,都唔慌會係英國航空公司啦﹝V字頭嗰間﹞,所以我相信我嘅渴求唔算過份,只係個market可以接受嘅程度越嚟越低啫。況且我都接受我嘅目標女子已經唔係英國航空公司,但係若然連上者三樣都冇,咁要對一世我諗我係呃緊自己呃緊佢。講真,妳話我靚仔我又唔算,妳話我本事咩,我又唔算揾得多,但係以我嘅quali,妳又好難話我好差,係咪就係咁我就應該將貨就價呢?呢個就係矛盾之處啦。真係愁爆乏味。

October 24, 2007 8:17 AM

 
Anonymous Anonymous said...

"矛盾之處就係如果佢地冇經歷過呢啲事,可能以佢地嘅年紀又唔會有咁嘅maturity" Maybe you are not mature enough.

October 24, 2007 9:56 AM

 
Blogger O said...

To Anonymous, may be you are so wrong, may be I am more mature than you can ever imagine.

October 24, 2007 2:48 PM

 
Blogger vi said...

介意,好大程度係因為"愛"不夠...所以先至會猶疑.當你"愛"得超過某個level...就會不顧一切....不過係你已經無o甘o既勇氣o者..."明知故犯"都要講條件同timing ....

November 01, 2007 10:38 PM

 
Anonymous Anonymous said...

indeed, a mature and responsible girl would think twice before actions.
Pastors and ministers in my church keep nagging us that we should preserve ourselves and definitely no sex other than marriage.
it might sound offending to the majority. but i think i am benefited from such a teaching.
even though the previous two courtships fail, my basic sense of security was preserved, along with the very precious asset of mine.
Many of my churchmates are sticking to the same teachings as well. we are reserving the best gifts for our future husbands.
if God has reserved the best one for you, there is no way you will miss her.
love is such a huge topic. getting along is one thing, but i deem communication and commitment to foster a relationship is most important above all. everyone makes mistakes. it's vital to see if one has learnt and turned away from it. only in such as circumstance I see a hopeful future to start a relationship with.
cheer up.

November 04, 2007 12:49 AM

 

Post a Comment

<< Home